lördag 25 juli 2009

Äntligen!

Gissa vad jag gör? Jag sitter vid min sprillans nya laptop! Jag är så glad och stolt över mig själv som har lyckats spara ihop pengar till något som jag verkligen vill ha. Det ger en viss tillfredställelse att kunna köpa lite dyrare saker för sina egna pengar. Det var dock nära att det inte blev någon laptop över huvud taget. När vi kom dit så tittade vi på den dator som jag hade spanat in på internet, men då vi sedan fick lite experthjälp visade dedt sig att den datorn inte riktigt var vad jag behövde, så den otroligt trevliga expediten visade en annan. Så jag bestämde mig för den, men sedan visade det sig att den datorn inte fanns inne, och att det skulle dröja lite mer än en vecka innan den kom in igen. Jag blev grymt besviken, men reserverade trots det en dator. Mamma däremot, hon nöjde sig inte med att jag skulle vänta så pass länge, så hon gick tillbaka och frågade om den fanns inne i något annat varuhus. Det gjorde den, men expediten erbjöd oss något ännu bättre. Jag kunde få köpa utställningsexemplaret. Sagt och gjort, jag köpte den, fick 200 kronor i rabatt och nu sitter jag här och är lagom nöjd!

Nu ska jag installera The Sims 3, och sedan nörda i evigheter!

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar