lördag 18 juli 2009

Näst sista dagen - på riktigt!

Sist jag skrev ett inlägg med rubriken "Näst sista dagen" trodde jag att det faktiskt skulle bli näst sista dagen på jobb, men ack nej. Idag är det däremot andra bullar, för nu ska jag bara jobba imorgon och sedan är det Donkenfritt för min del i hela två veckor! Jag är nöjd, minst sagt.

12-17 idag, helt okej. När jag kom dit så var det tre pers på golvet, och absolut noll gäster. Det var Anna framme i kassan, Kani i driven och så Måns i köket, och de klagade över "hur mycket de hade att göra". Ironin riktigt forsade fram! Dock blev det mer att göra lite senare, och då passade den ena köttfrysen på att explodera. Det kom en smäll och ett vitt ljus, sedan blev det tyst. Efter en stund hör man Måns ifrån köket "KÖTTFRYSEN SMALL!". Det var ganska kul, men det var väl inte riktigt lika lägligt. Hur som helst, dagen flöt på bra, och klockan fem kom mamma och hämtade mig.

Nu är Sofie här, jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi lär hitta på något.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar