fredag 31 juli 2009

Rapport från Littleland, del 8

Jag kan börja med att dela med mig av den underbara nyheten att min mobil har återuppstått från de döda! Den var avstängd hela natten, men så i morse tyckte jag att jag skulle starta den, dock vet jag inte riktigt varför, men det visade sig vara ganska bra, eftersoim den nu fungerar precis lika bra som innan olyckan. Den kanske är lite segare än vanligt, men jag klandrar den inte. Så nu kan ni ringa och smsa hur mycket ni vill, för nu har jag en fungerande telefon igen.

Inatt blev det ett par avsnitt utav Sex and the city, och precis som föregående natt så somnade Sofie före mig. Jag låg vaken och läste en stund, men sedan fick även jag nog och släckte lampan. Jag vaknade ett par timmar senare, halv elva närmare bestämt, med en extrem migrän som fortfarande sitter i. Jag fick i mig lite frukost i alla fall, en macka och en kopp té, så jag ska nog klara hemresan utan större besvär. På tal om hemresan så hade vi ju planerat att stanna så länge som möjligt idag, men då vädret inte är något vidare spännande så har vi nu bestämt oss för att åka hem tidigt. Jag och Sofie har packat färdigt nu, så nu ska vi bara besöka utedasset för en sista gång, och sedan bär det av hem till Lind.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar