måndag 27 juli 2009

Bakfull men nöjd

Igår var det som sagt lite fest här hemma hos mig, och det blev väldigt lyckat. Vi befann oss ute i trädgården och det blev många glada skratt och livliga diskussioner om bland annat sex, rasism och Andra Världskriget, något som även grannarna hörde med tanke på vår ljudnivå. En del av oss blev riktigt runda under fötterna, och man kan utan tvekan säga att jag var en utav dem. Trots att dte var en kanonkväll så blev det även lite tårar, men såhär i efterhand inser jag att det var ganska fint, och att det förmodligen behövdes.

Jag har ett par minnesluckor, men jag minns att jag, Sofie och Rebecca helt plötsligt hamnade i badkaret, och att Ludvig då dök upp med sin kamera. Det ska bli väldigt spännande att se dem bilderna sen! Jag minns dessutom att jag aldrig gick på toaletten ensam, vi var alltid minst två personer. En utav dessa gångerna blev Sofie tvungen att ställa sig i mitt knä för att nå upp på skåpet där toapappret låg, och det slutade med att vi både skrek och skrattade. Det var en mycket bra kväll, med andra ord, och jag vill definitivt göra om det snart igen!

Idag däremot är jag bakfull som en kamel, vilket alla tycks gilla på Facebook. Jag vet inte riktigt om det bara är så att folk är väldigt skadeglada eller om det är det faktum att jag var full igår som de gillar... Hur som helst så är det inget jag gillar, men jag har bara mig själv att skylla, och det är faktiskt värt det. Idag ska jag bara sitta och mysa med min laptop, äta mycket tjockismat och sedan ska jag till Lukas lite senare. Han åker bort imorgon och jag åker till Småland med Sofie på onsdag, så vi ses ju inte förrän jag kommer hem på söndag. Det ska dock bli skönt att komma hemifrån, jag känner att jag behöver det.

take care / s.pehrson


Ett uravl utav alla de bilder som finns efter gårdagen, dock är de här de enda trevliga som jag själv är ägare utav.

2 kommentarer: