lördag 11 juli 2009

Ingen big deal

Nej, verkligen inte. Mitt arbetspass är ingenting att prata om, egentligen. Det hände inte mycket, om jag tänker efter. Rebecca och hennes pappa kom i driven, och så sa jag min standardfras (Hej och välkommen till McDonald's, det går bra att beställa), och då sa Rebeccas pappa "Hej Sara". Inget fel med det, förutom det faktum att jag inte hade någon aning om att det var han, så jag blev lagom skraj och trodde att jag råkat ut för någon stalker.

Av okänd anledning berättade jag även för Madde om min hamster som begick självmord. Jag tror att hela den här ett-år-på-donken grejen steg mig åt huvudet...

Imorgon kommer Lukas hem och jag kunde inte varit mer nöjd! Jo, i och för sig så kunde han kommit hem idag, eller för en vecka sedan, eller så kunde han stannat hemma helt och hållet...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar