torsdag 2 juli 2009

Ingen mer mascara!

Jaha, då var även denna dagen över. Precis som planerat så träffade jag Linda, Rebecca och Markus nu ikväll, dock stannade Linda inte så länge. Hon åker ju imorgon, så hon hade en del att packa och fixa. Inte för att jag tror att man behöver ha med sig så mycket kläder till Gran Canaria, men man kan ju aldrig veta säkert.

Rebecca och jag passade på att färga våra ögonfransar nu när vi kunde ta hjälp utav varandra. Det var första gången jag provade på att färga just ögonfransarna, och det var oerhört frustrerande att behöva blunda i hela 20 minuter! Det gjorde ju inte saken bättre utav att de andra satt runt omkring mig och pratde om saker som jag inte kunde ta del av pågrund av att jag blundade, till exempel Markus extrema solbränna. Men ögonfransarna blev i alla fall svarta, så jag är nöjd.

Just nu så sitter jag och kollar på Nile City med pappa och Henrik, men jag funderar på att dra mig ner på mitt rum för att spela lite The Sims. Om det blir tvåan eller trean återstår att se...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar