måndag 17 augusti 2009

50 sekunder!

Idag var det åter igen dags för jobb, men det var dock ett ganska okej pass, 11.30-17. Jag var, trots helgens äventyr, pigg och glad, och givetvis så blev det mycket snack om helgen på jobb. Men vi hade alla överlevt, så ingen större skada skedd!

Det var inte alltför mycket att göra idag, vi kan säga att det var lagom (hur man nu förklarar ordet lagom...). Jag stod i ettan, och vi hade ett mål på under 55 sekunder i driven, och tro det eller ej, men vi klarade 50! Ack ja, vi är så bra så det går knappt att förklara! Förutom det så har jag inte mycket att berätta om mitt arbetspas. Lukas dök upp vid tio i fem, och då fick jag lov att gå av Jenny. Mamma kom och hämtade mig och nu sitter jag här i min underbara säng och njuter av livet, i princip. Ikväll är det bio som gäller, förhandsvisning utav den nya Beckfilmen, och jag är sjukt taggad!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar