måndag 31 augusti 2009

MUSE

Så var det äntligen gjort, idag beställde jag min biljett till Muse i Köpenhamn, och jag är så glad! Så den 26 oktober smäller det, och det kan inte bli annat än sjukt underbart bra! Nu hoppas jag bara på att Linda beställer sin biljett snarast, så de inte tar slut...

Jag har suttit och pysslat med Jennys bloggdesign nu ett tag, men mitt i allt trixande och fixande så slog min fruktade migrän till, och alla koder och liknande började dansa framför mina ögon. Jag fick med andra ord lägga av för dagen, men jag ska fortsätta imorgon, så Jenny, du kan vara lugn!

Med tanke på hur mitt huvud för tillfället dunkar av smärta så blir det nog till att krypa ner under täcket och försöka, och jag hoppas att jag klarar av det, läsa ut min bok. Det är cirka 20 sidor, men med migrän så kan det lätt ta lika lång tid som det skulle ta att läsa 200. Jag avskyr migrän, det är förfärligt.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar