söndag 2 augusti 2009

Mjau, säger katten

Min lille Mr.Muffin har lyckats anpassa sig väldigt bra efter mindre än ett dygn hemma hos oss. Han har legat i soffan och snusat exakt hela dagen, fram tills för en stund sedan, då han vaknade. Han hoppade ner, gick ett varv runt huset och sedan började han jama något förskräckligt. Jag trodde han var hungrig, med tanke på att han inte har ätit på hela dagen, men då jag försökte ge honom mat så vägrade han att äta. I stället så kurrade han ihop sig i min famn och så fort jag släppte honom blev det ett jävla liv igen, så nu ligger han här i mitt knä och myser.

Mindre roligt är väl att jag har extremt ont i min handled. Jag kan inte stödja på den, jag kan knappt använda datormusen och varenda rörelse är smärtsam. Förhoppningsvis så går det över...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar