lördag 29 augusti 2009

En dag utan slut, del 1

Hur kan det vara så otroligt kul med skola? Jag verkligen älskar att vakna upp på en torsdag eller fredag och komma på att det bara är foto som gäller hela skoldagen, det är verkligen en underbar känsla! Idag gick vi igenom bildkomposition och sedan fick vi vara ute i Lund i flera timmar och bara fotografera. Vi var bland annat i Lundagård, på stationen och i Stadsparken. Det var väldigt roligt, även om inte hela uppgiften blev gjord, men vi har till på torsdag på oss så jag ska fotografera lite hemma och på en del andra platser. Vi pratade även om praktiken, som drar igång om cirka 7 veckor, eller liknande. Jag har ingen aning om var jag ska vara någonstans, eller vart jag vill söka. Det är det enda orosmolnet på min annars solklara himmel, men det ska lösas, och det med ett leende!

Även idag blev det fika med de kakor som blev över från igår, och vi har dessutom redan fått en hel del burkar sålda! Jag själv har ej sålt än, men jag har ett bar burkar beställda, och jag hoppas att hela McDonald's ställer upp köper hur mycket kakor som helst! Lindahl har redan besämt att hon ska köpa, och jag älskar henne ännu mer för det. Ett par kakor senare fick vi sluta, och då hoppade jag på min cykel fort som attan och cyklade direkt till jobb. Mer om mitt arbetspass i nästa inlägg!

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar