tisdag 18 augusti 2009

Beck - I stormens öga

Åter igen biodags för min del, men den här gången blev jag lite besviken. Med tanke på att det var en Beckfilm, som jag vanligtvis tycker är väldigt bra, så hade jag ganska höga förväntningar. Förväntningar som filmen verkligen inte nådde upp till. Det kändes inte alls som om det var en Beckfilm, det var ingen mordutredning över huvud taget och det var väldigt rörigt över lag. Visst fanns där stunder då man skrattade lite, men det var helt och hållet Becks grannes förtjänst. Gunvald var inte alls lika rapp i käften som han brukar vara, vilket var synd. Så ja, besviken är nog bara förnamnet på vad jag var efter filmen.

Nu har jag däremot sett något som kändes bättre, nämligen de två sista avsnitten utav Sex and the city. Och tro det eller ej, men det var Lukas som ville se dem! Nu ligger han däremot och sover, vilket jag inte alls är särskilt sugen på, så jag ska nog krypa ner mellan Lukas och Mr.Muffin och läsa lite. Imorgon är det först och främst jobb som gäller, sedan har Danne och Lukas åter igen planerat chillkrök hemma hos mig, som tydligen ska börja innan jg ens hunnit hem från jobb. Spännande!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar