tisdag 11 augusti 2009

En ledig Sara tittar på Beck

Det blev en bra kväll med Beck, tillsammans med Lukas, Linda och Danne. Det var en Beckfilm som jag till en början inte alls kände igen, men så småningom gick det upp för mig att jag faktiskt hade sett den förr.

Idag var min sista arbetsdag på närmare en vecka (såvida de inte ringer). Jag skulle egentligen jobbat på fredag, men Jenny, som för övrigt är bäst i världen, löste min tid så nu är jag ledig, vilket innebär att jag för en gångs skull kan följa med hem till mormor och morfar. Jag har inte träffat mormor sedan jag vet inte när, och jag har definitivt inte träffat henne sedan hon opererade hjärtat för ett par månader sedan. Och på tal om operationer så ska min "farfar" opereras imorgon, och de ska tydligen ta bort hela tarmen på honom. Det låter läskigt, men jag tror att det ska gå bra, eller i alla fall så hoppas jag verkligen det...

Imorgon ska jag ner till stan och hämta biobiljetter med Linda, och senare på kvällen är det bio som gäller för hela slanten!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar