onsdag 19 augusti 2009

Lite ångest

Idag är det... onsdag, vilket innebär att jag ska jobba 16-21, och kanske ta mig till Lukas efter det. Det innebär dessutom att idag är sista dagen på sommarlovet för min stackars lillasyster. Imorgon blir hon en stor flicka som börjar på gymnasiet! Hon ska gå samhäll på Spyken, och som tur är så går ju Linda där så hon kan berätta för Sanne hur det är osv, för Sanne är dödligt nervös. Igår hade hon till exempel jätteont i magen pågrund av det, och jag är bara så glad att jag för en gångs skull inte har ångest över att skolan snart börjar. Annat var det ju på högstadiet då de sista dagarna på sommarlovet bara var en enda enorm tanke på självmord, i princip.

Hur som helst, jag peppar lite inför skolstarten och jobbar på som vanligt på Donken, allt är med andra ord som vanligt!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar