söndag 16 augusti 2009

Dagen efter äventyret

När jag vaknade i morse så förstod jag först inte vart jag befann mig, men efter ett par sekunders totalt förvirring kom jag ihåg att jag låg i Dannes och Emelies soffa. Jag sov relativt gott, vaknade ganska ofta och jag är otroligt glad att Emelie hade ställt fram vatten till mig innan jag somnade, för annars hade jag nog avlidit ganska omgående. Danne vaknade inte långt efter mig, och vi kände att vi inte hade någon brådska in till Lund, så vi passade på att nyktra till framför tv:n, och efter kanske två timmar kände vi oss ganska redo för att rulla iväg. Danne körde mig hem och vad jag vet så är min mamma evigt tacksam för all hjälp jag fick igår, vilket även jag är.

Jag kan väl säga att jag mår som jag förtjänar; för jävligt. Huvudvärk, illamående och ett humör som inte är utav denna värld. Jag funderar starkt på att gå upp till torget och köpa fyra liter juice och bara hinka i mig det, för det brukar fungera ganska bra när jag är bakfull. Om jag sedan verkligen gör slag i saken återstår ju att se...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar