måndag 31 augusti 2009

Anonym, nej tack!

Om du väldigt gärna vill kommentera min blogg, så snälla, gör det inte anonymt, för då kan du lika gärna låta bli. Att skicka en anonym kommentar till mig är i princip som att tigga om en örfil. Så du som skrev en anonym kommentar där det stod "Självklart är jag söt", kan gärna kommentera igen och tala om vem du är, såvida du inte är en riktig fegis.

Ville bara kräka av mig detta, för jag upplever det som ett fruktansvärt irriterande fenomen med anonyma kommentarer. För övrigt, puss och kram på er som kommenterar icke anonymt!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Det var jag som var anonym. Antog att du skulle koppla ihop mitt sista inlägg med mitt första, jag skrev alltså båda två. Och i det första skrev jag iallafall under med mitt förnamn. Att kommentera på bloggar är inte min starka sida så jag ber om ursäkt för min anonymitet.

    /David

    SvaraRadera