lördag 1 augusti 2009

Augusti

En ny månad tog sin början idag, och förhoppningsvis kommer den bjuda på en del roligheter. Malmöfestivalen, skolstart och säkerligen en hel del till, så än så länge klingar Augusti ganska bra i mina öron. Och den första dagen på denna nya mpnad har helt klart börjat bra! Min familj är nu en katt rikare, och jag är själv stolt ägare till tre underbara pälsbollar. Det nya tillskottet, Mr.Muffin, är än så länge ganska rädd och han fräser och morrar åt alla de andra katterna, men av erfarenhet så vet jag att det här kommer hålla på högst ett par dagar.

Ikväll blir det förmodligen en ganska lugn hemmakvöll för min del. Lukas är på bio med Danne, men han kommer senare, så jag ska försöka mysa lite med Mr.Muffin, umgås med familjen och ta det lugnt i största allmänhet.

take care / s.pehrson

Visst är han söt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar