torsdag 6 augusti 2009

Year One

Vårt spontana biobesök var inte helt fel, faktiskt! Det brukar ju för det mesta bli så att det som man gör spontant är också det som blir roligast, och i det här fallet stämde det ganska bra. Vi bestämde oss för att se Year One, och det var verkligen den perfekta filmen att se såhär mitt i veckan och dessutom på den sista lediga dagen. Visst, filmen innehöll en del barnsliga skämt, men det var även de skämten som man skrattade mest åt, och ett tag skrattade jag så att jag höll på att trilla av stolen! Michael Cera är ju en underbar skådespelare, så himla rolig och dessutom fruktansvärt söt! Den första filmen jag såg med honom var Juno, och där är han bara så fantastisk! Jack Black är ju alltid rolig, så även i den här filmen. Om man vill se en lättsam, rolig film så rekomenderar jag verkligen den här!

Jag är för övrigt ovän med Lukas, och allt pågrund utav en liten, jättelöjlig sak. Jag känner på mig att det bblir jag som ringer och fjäskar och ber om ursäkt, för det är ju trots allt så det brukar sluta...

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar