tisdag 11 augusti 2009

The Ugly Truth

Ikväll var det biodags igen, och den här gången var det förhandsvisningen utav den romantiska komedin The Ugly Truth som gällde. Innan bion träffade jag på en del bekanta ansikten, bland annat älskade Jenny från jobb, Hugo och Oskar samt Ida. Väldigt trevligt, och tänk så mycket människor man kan träffa på en kväll på stan!

Filmen var inte riktigt som jag hade tänkt mig, men samtidigt så var den precis som jag hade tänkt mig. Den var galet rolig, och flera gånger så brast hela salongen ut i gapskratt! Men det här var ännu en typisk romantisk komedi där allting slutar precis som man trodde innan filmen började, och visst, det har sin charm, men inte efter 7000 likadna filmer! Men den ska helt klart ha cred för att vara riktigt rolig, trots den klassiska handlingen osv.

För tillfället så sitter jag här och funderar över en ny design på min blogg, och jag börjar så smått få fram en idé, så jag ska sätta mig och pyssla med det nu. Lukas sitter bredvid mig och läser i sin nya speltidning som han fick idag. Gissa vem som betalar den prenumerationen? Just det, jag.

take care / s.pehrson


1 kommentar: