onsdag 19 augusti 2009

Gårdagen

Precis som jag trodde så fick jag ingen chans att blogga igår, så jag får slänga ihop lite info åt er här och nu. Till att börja med så jobbade jag 17-21, och det var väl i princip som vanligt, förutom det faktum att diskmaskinen inte fungerade. Eller, den fungerade, men man var tvungen att vara förbannat envis och trycka på knappen cirka 7000 gånger innan den gick med på att börja diska. Jag hoppas att de har fixat den till nästa gång jag står i ettan och ska diska brickor! När klockan var nio så kom mamma, Lukas och Danne och hämtade mig, och mamma köpte mat till mig om jag kunde ta med mig hem. Väl hemma möts jag utav Ludvig, Linda och Hugo, och vad jag förstod så hade de varit där sedan sju, ungefär.

Det blev en fruktansvärt roligt kväll, dock utanför mycket alkohol, men det kompenserades med galet mycket skratt. Jag vet inte hur många gånger vi låg dubbelvikta och bara skrattade, det var helt sjukt! Jag hade jätteont i magen pågrund av allt skratt, men det var helt klart värt det. Ludvig och Hugo försvann hemåt vid halv tolv, och en stund senare så dök Natti och Elvin upp. Gabriel och Louise var också där, men när de dök upp har jag inte riktigt koll på. Danne var riktigt nöjd med att han lyckades bjuda Louise på en öl, för tydligen så hade Lukas misslyckats med det någon gång tidigare, så nu ville Danne bevisa att det inte var helt omöjligt. Stackars Louise fattade ingenting, men vi andra tyckte det var roligt.

Halv två begav sig alla hemåt, och då däckade jag och Lukas, samt Mr.Muffin, i min säng.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar